čtvrtek 11. ledna 2007

krtek



tak jsem se po dlouhé době podíval v TV na večerníček
o krtečkovi....
a byl sem naprosto zděšen!!!
byl to jeden z novějších dílů,

které jsou podle mě
dost zoufalé a prázdné....
kde jsou ty časy, kdy se krtek staral o kalhotky,

lízátko atd. ?
dnešní díly jsou tak nějak bez nápadu....
ale proč jsem byl vlastně tak zděšen?
onen díl se jmenuje krtek a maminka...
a já vám ho vřele doporučuju ke zkouknutí!!!
něco takového se opradu často nevidí.
ona maminka je jakási paní zajícová,
která otěhotní a...
... porodí.
ono na tom asi není nic divného...
a možná je to pro děti dobré...
ale nevím...
já jsem na to koukal s otevřenou pusou
a do poslední chvíle jsem doufal že přijde střih,
nebo že kamera švenkne někam jinam.
ale ne!

bylo vidět vše!!!
celý porod od začátku do konce!
pokud znáte hru o jablko, tak toto byla taková

animovaná verze.
v krtečkovi jsme už kdysi dávno
viděli mužský penis a teď i vagínu.
kruh se uzavřel.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

jeheee, tak na to se fakt neda rict nic jinyho, nez ze je to ,,husty" ! to budou mit rodicove bez prace s vysvetlovanim, az za nima ta jejich ratolest prijde s otazkou: a jak jsem se vlastne narodil?" ja nevim, ja jsem ale toho krtecka nikdy moc nemusela, vadilo mi, jak byl vopozdenej. jenom myska se mi libila, ta byla takova pohotova :o)

Anonymní řekl(a)...

no ja toho krtka taky moc nemusel ...on je neco jako medvidek pu akorat mozna trochu chytrejsi .... no tak ted pry uz deti dospivaji rychleji nez to bylo za vas :D ....tak co se divis ? :D