čtvrtek 12. října 2006

Hodiny

vážená paní Dallowayová.
právě čtu vaše vyprávění
a jsem z toho tak trochu
mimo. musím přiznat,
že některé vaše pocity
jsou mi docela blízké.
ale forma jakou jste
pro svou knihu zvolila,
je dost náročná
a já se v tom poměrně
často ztrácím. nepochybuji,
že jde o kvalitní literaturu
ale (snad se nikdo neurazí) občas se nemohu zbavit
pocitu nudy.
velice rád bych dočetl až do konce a snad se mi to někdy
podaří. ale nyní koketuji s myšlenkou, že se raději
pustím do čtení něčeho jiného....
nevím, asi zrovna potřebuji nějaký silný příběh
a vaše literární exhibice mě v tomto příjiš neuspokojila
(nic ve zlém).
takže si asi zítra zajdu do knihkupectví (krásné slovo že?
... když se nad ním člověk zamyslí...)
a koupím si nějakou novou knihu.
možná zkusím Dámu, která měla ráda čisté záchodky.



Žádné komentáře: